Funcție vacantă- Recepționer/ă

Întreprinderea CMAC angajează:

Recepționer/

Sarcini de bază:

  1. Evidența decontărilor efectuate de clienții întreprinderii;
  2. Eliberarea facturilor fiscale;
  3. Act de verificare;
  4. Primirea utilajelor ( crearea cererilor si conturilor de plată);
  5. Eliberarea utilajelor ( eliberarea facturilor fiscale și actelor de îndeplinire a lucrărilor).

Cerințe de selecție:

  1. Cunoașterea programului 1C;
  2. Experiență în domeniul evidenței decontărilor și eliberării facturilor fiscale;
  3. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  4. Studii medii de specialitate,superioare, de licenţă în domeniul contabilității;
  5. Experienţă profesională nu mai puţin de 1 an în domeniu;
  6. Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel etc.).

Garantăm un pachet salarial atractiv și un mediu plăcut de muncă!

Persoanele intersate pot trimite CV-ul însoțit de scrisoare de intenție la adresa de e-mail: personal@cmac.md.

Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon 022 – 218 – 405.