Denumirea entității: Întreprinderea de Stat ”Centrul de Metrologie Aplicată și Certificare”
Sediul entității: mun. Chișinău, str. E. Coca, 28
Subdiviziunea: Secția Logistică
Funcția: Șef-adjunct secție
Sarcini de bază ale funcției:
– Coordonarea și supervizarea activităților logistice și de distribuție din cadrul entității;
– Asigurarea fluxului eficient de materiale și produse între furnizori, depozite și angajați;
– Gestionarea inventarelor și a stocurilor;
– Monitorizarea costurilor și optimizarea proceselor logistice;
– Elaborarea strategiilor de aprovizionare și distribuție.
Calificări profesionale:
Studii:
Diplomă de absolvire a unei specialităţi cu profil economic sau tehnic din cadrul instituţiilor de învăţământ superior care includ niveluri şi cicluri în conformitate cu Clasificarea Internaţională Standard a Educaţiei (ISCED-F 2013):
– învăţământul superior, ciclul I: învăţământ superior de licenţă (nivelul 6 ISCED);
– învăţământul superior, ciclul II: învăţământ superior de master (nivelul 7 ISCED);
Specialitatea este necesar de a fi inclusă în „Nomenclatorul domeniilor de studii şi al specialităţilor în învățământul superior” sub codul: 04 „Business, administrare și drept” sau 07 „Inginerie, tehnologii de prelucrare, arhitectură şi construcţii”.
Experiența profesională:
Experiență anterioară de minim 1 an într-o poziție similară sau în gestionarea operațiilor logistice.
Cunoștințe
- Cunoașterea procedurilor de livrare, gestionare, organizare, logistică a materialelor;
- Cunoștințe foarte bune de operare calculator: Office (Word, Excel, Power Point), Internet, E-mail;
- Abilităţi de organizare, negociere, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate, ageritate;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor romană, rusă. Posedarea limbii engleze ar constitui un avantaj.
Abilități
– de conducere: viziune strategică, planificare, organizare, decizie, coordonare şi control, empatie, iniţiativă, eficienţă, delegarea de sarcini şi responsabilităţi, managementul timpului, munca în echipă.
Atitudini/comportamente
- Oferirea de opţiuni, direcţie şi suport subordonaţilor;
- spiritul de iniţiativă;
- asumarea răspunderii;
- preocuparea pentru dezvoltarea personală;
- respectarea prevederilor legale şi loialitate faţă de instituţie;
- perseverenţă;
- prestanţă;
- Discreție;
- Obiectivitate.
Responsabilități
- Are obligația de a respecta legislaţia în domeniul economico-financiar;
- Răspunde de realismul şi oportunitatea propunerilor de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe subdomeniile de activitate ale întreprinderii.
- Răspunde de corectitudinea informaţiilor şi a concluziilor puse la dispoziţia conducerii întreprinderii şi a persoanelor care elaborează strategia şi politica financiară a întreprinderii.
- Are obligația de a îndeplini lucrările la timp şi calitativ;
- Răspunde de utilizarea corectă a tarifelor/preţurilor aprobate de către conducerea întreprinderii.
- Răspunde de veridicitatea informaţiei prezentate superiorilor;
- Are obligația de a păstra informaţia confidenţială la care are acces;
- Are obligația de a respecta disciplina de muncă şi a regulilor de securitate.
Persoanele intersate pot trimite CV-ul însoțit de scrisoare de intenție la adresa de e-mail: sergiu.moldovan@cmac.md
Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: 079006604.