Ziua Mondială a Calității 2018

Cu prilejul „Zilei Mondiale a Calităţii”, Î.S. “Centrul de Metrologie Aplicată și Certificare” Vă adresează sincere felicitări, dorindu-Vă noi realizări profesionale, sănătate și prosperitate. De asemenea, transmitem urări de bine tuturor utilizatorilor de produse și servicii, dorindu-le fericire și bunăstare.

 

Anual în a doua joi a lunii de noiembrie se sărbătorește “Ziua Mondială a Calității” – anul acesta aceasta se desfășoară cu genericul “Calitatea: o chestiune de încredere”. Sărbătorim rolul pe care fiecare întreprindere îl joacă în construirea şi susţinerea încrederii pentru toţi actorii interesaţi: clienţi, furnizori, personal, autorităţi de reglementare, acţionari şi societate.

 

La fel “Ziua Mondială a Calității” din anul 2018 oferă ocazia de a sărbători realizările echipei și a întreprinderii și de a recunoaște acele persoane care susțin încrederea în îmbunătățirea performanței întreprinderilor în fiecare zi a anului.

 

Pentru ca o întreprindere să poată obţine succesul atît pe piața internă cît și piaţă externă, în care concurenţa este din ce în ce mai acerbă, este necesară implementarea şi menţinerea unui sistem de management al calităţii, care este proiectat pentru îmbunătăţirea continuă a performanţei, în ceea ce priveşte calitatea produselor şi serviciilor.

 

Implementarea sistemelor de management al calităţii, reprezintă o prioritate pentru orice întreprindere în vederea alinierii acestora la cerinţele Uniunii Europene în ceea ce priveşte calitatea şi conformitatea produselor şi serviciilor. Astfel consolidând încredere consumatorilor în calitatea serviciilor şi produselor oferite, stimulând creşterea productivităţii şi reducerea pierderilor şi asigurând sporirea credibilităţii întreprinderilor în relaţiile cu autorităţile şi partenerii de afaceri din ţară şi străinătate.

 

Cum se construiește o calitate de „încredere”?

 

Calitate joacă un rol unic în asigurarea calității și menţinerii încrederii părţilor interesate care se realizează prin:

 

Context – ajută întreprinderile să se asigure că înţeleg nevoile și așteptările clienţilor și ale părţilor interesate;

 

Leadership – ajută întreprinderile să alinieze valorile și cultura pentru a ține cont de aceste așteptări;

 

Guvernanța operațională – facilitează  sistemele de management pentru a ajuta întreprinderile să adopte decizii corecte pentru clienți, părțile interesate și întreprinderile;

 

Asigurare – ajută întreprinderile să înțeleagă performanța și să identifice riscurile pentru încredere și reputație;

 

Îmbunătățirea afacerii – ajută întreprinderile să investească în îmbunătățirile corecte pentru a îmbunătăți performanța și încrederea.ă