Certificare Sisteme de Management

Ghidirimschi Ludmila, Șef Direcție Certificare,
Organism Certificare Sisteme de Management
Tel.: +373 22 218 489 / +373 22 218 453
Mob.: +373 79 44 74 66

ocsm@cmac.md

Calitatea este cheia succesului

Certificarea ISO este importantă pentru buna funcționare a unei companii sau organizații care dorește să-și gestioneze mai eficient activitatea, să reducă rebuturile din producție și să elimine costurile inutile. Certificarea ISO poate fi obținută atât de societăți comerciale, cât și de instituții administrative, spitale sau instituții de învățământ.

Subdiviziune structurală în cadrul Î.S. „CMAC”, Organismul de Certificare Sisteme de Management (în continuare OCSM) este acreditat și supravegheat de Centrul Național de Acreditare MOLDAC al Republicii Moldova – certificat de acreditare nr. OCsm-001 din 23.07.2025.

Întreprinderea CMAC este recunoscută pentru prestarea serviciilor de certificare ISO și ne mândrim cu recunoașterea noastră internațională în domeniul standardelor de calitate și siguranță alimentară. Suntem acreditați și recunoscuți pentru ISO 9001 și ISO 22000, ceea ce confirmă nivelul înalt de competență al echipei noastre.

Oferim asistență completă pentru obținerea și menținerea certificărilor ISO, inclusiv:

1️⃣ ISO 9001 – Standard internațional pentru managementul calității, asigurând un sistem robust de control al calității în organizație.
2️⃣ ISO 22000 – Certificare dedicată siguranței alimentare, garantând conformitatea proceselor din domeniul alimentar cu cele mai înalte standarde.
3️⃣ ISO 14001 – Standard pentru managementul mediului, demonstrând angajamentul față de practici durabile și protecția mediului.
4️⃣ ISO 37001 – Certificare anti-corupție, reprezentând un angajament ferm în lupta împotriva corupției și promovarea unei culturi etice.
5️⃣ ISO 45001 – Standard pentru managementul sănătății și securității ocupaționale, asigurând protecția și siguranța angajaților.

Echipa noastră de experți vă va ghida pe parcursul etapelor procesului de certificare. Alegând serviciile noastre, demonstrați angajamentul față de calitate, siguranță, mediu și etică. Optați pentru calitate și experiența noastră dovedită pentru a vă conduce organizația către excelență!

Ansamblul serviciilor oferite clienților:

  1. Certificarea, inclusiv ședințe de informare, examinarea documentelor, audit și urmărirea neconformităților;
  2. Activități preliminare auditului, pentru determinarea gradului de pregătire pentru evaluare;
  3. Efectuarea auditurilor de secundă și terță parte conform altor standarde sau reglementări decât cele menționate;
  4. Adăugarea de valoare pe parcursul vizitelor de evaluare și supraveghere prin identificarea oportunităților de îmbunătățire.

Serviciile prestate de către OCSM sunt accesibile tuturor solicitanților. Nu există condiții restrictive, financiare sau de altă natură. Accesul nu este condiționat de mărimea furnizorului sau de apartenența acestuia la o asociație sau un grup.

În meniul din stânga găsiți linkurile cu informațiile necesare. Pentru detalii suplimentare, vă invităm să contactați colaboratorii OCSM.

Cu respect,
Echipa Organismului de Certificare Sisteme de Management

Organismul de Certificare a Sistemelor de Management (în continuare OCSM) din cadrul Î.S. „CMAC” prestează servicii de evaluare pentru obținerea certificării conform standardelor internaționale ISO 9001 și ISO 22000, în conformitate cu domeniul de acreditare deținut. Certificat de acreditare nr. OCsm-001 din 23.07.2025

Informații privind domeniul de acreditare pot fi accesate pe pagina web a Centrului Național de Acreditare din Republica Moldova (MOLDAC) :

Registrul organismelor de certificare a sistemelor de management al calității.

Registrul organismelor de certificare sisteme de management al siguranţei alimentelor.

Denumirea serviciului: servicii de evaluare pentru obținerea certificării conform standardelor internaționale ISO 9001 și ISO 22000

Beneficiari: orice persoană juridică, indiferent de forma de organizare și de tipul de proprietate, din Republica Moldova.

Solicitare serviciu: serviciul se prestează în baza unui contract de prestări servicii, încheiat după depunerea cererii și achitarea costurilor aferente.

Cererea poate fi depusă la sediul OCSM (mun. Chișinău, str. Eugen Coca, 28), atât în format pe suport de hârtie, cât și în format electronic.

Lista documentelor:

Ancheta pentru Sisteme de Management

Fisa de informare a Sistemelor de Management

Model cerere pentru Sisteme de Management

Tratarea Reclamațiilor și Apelurilor

Politica OC SM

Politica OC SM privind tranziția la SM ISO 22003-1:2023

Declarație angajament

Termenul de prestare a serviciului: analiza cererii se efectuează în termen de 15 zile lucrătoare de la data înregistrării. Durata necesară finalizării auditului se stabilește de comun acord cu clientul la momentul depunerii cererii, fără a depăși termenul de o lună de la ședința de închidere a auditului la fața locului.

DATE DE CONTACT:

Ghidirimschi Ludmila, Șef Direcție Certificare,

Organism certificare sisteme de management

Tel.: +373 22 218 489 / +373 22 218 453

ocsm@cmac.md

ocsmcmac@gmail.com  

Tarifele pentru serviciile prestate de Organismul de Certificare Sisteme de Management